UrbiGo je startovao sa industrijskom proizvodnjom svoje ‘pametne’ bašte i predstavio novu verziju proizvoda

Domaći startap UrbiGo koji kreira 'pametne' bašte za uzgoj začinskog bilja predstavio je novi unapređeni proizvod i planove o izlasku na tržište EU.

Pre više od dve godine na tržište izašli sa ručno rađenim prototipom od iverice i filca napunjenim zemljom u koji su bili utaknuti brojni senzori, a danas, kako kažu, njihov proizvod (UrbiGo intelligent nano garden) izgleda kao da ga je napravila neka velika firma, a ne mali srpski startap.

Oni su ušli u proces serijske proizvodnje iako ta proizvodnja još uvek nije na nekoj velikoj skali, predstavlja boljku i za mnogo veće hardverske firme, a kamoli za tim sa vrlo ograničenim resursima.

Nedavno lansiran UrbiGo 2.0 je prvi smart home uređaj za gajenje biljaka namenjen urbanim domovima i kancelarijama.

Pored unapređenog dizajna i funkcionalnosti, najveća novina je iOS i Android aplikacija koja otkriva zanimljive trikove i recepte u realnom vremenu u zavisnosti od biljke koju gajiš i uči te kako da je iskoristiš. Cilj od početka bio je da se kreira samoodrživ kutak zelenila koji će na zabavan i zanimljiv način približiti prirodu urbanoj mladoj generaciji, i to putem UrbiGo aplikacije. UrbiGo 2.0 to radi tako što svojim korisnicima delić prirode obezbeđuje u njihovom stanu, a tu pametnu baštu automatski navodnjava, daje joj svetlo koje menja sunčevo i dolazi sa setom od četiri kapsule sa nano supstratom i semenima biljke koju želiš da gajiš.

S obzirom na to da je nova serija tek lansirana, za sada su isporučili nekoliko desetina novih UrbiGo nano gardena pojedincima i većim kompanijama kao korporativni poklon i za sada su dobili veoma pozitivan feedback. Najbolja marketing strategija bila im je preporuka zadovoljnih korisnika, a u ovom trenutku imaju fokus na online marketingu – u pregovorima su sa online shopovima u Srbiji, influenserima i YouTuberima.

Glavni cilj u narednom periodu da prodaju veću seriju uređaja u Srbiji i regionu i da njihovi korisnici budu zaista zadovoljni proizvodom. „To nam je bio logičan prvi korak jer smo potpuno razradili logistiku do krajnjeg potrošača. Pošto interesovanje za UrbiGo postoji i u mnogim zemljama EU naredni korak će biti razrada logistike i za druge zemlje, ali tu moramo otvarati zemlju po zemlju“, izjavila je Anja Varinčić, suosnovač startapa.

Newsletter

Za više informacija o aktuelnostima iz oblasti inovacija, prijavite se za naš Newsletter.

Uspešno ste se prijavili.

Već ste prijavljeni.

Ova adresa se ne može prijaviti.