UrbiGo је стартовао са индустријском производњом своје ‘паметне’ баште и представио нову верзију производа

Домаћи стартап UrbiGo који креира 'паметне' баште за узгој зачинског биља представио је нови унапређени производ и планове о изласку на тржиште ЕУ.

Пре више од две године на тржиште изашли са ручно рађеним прототипом од иверице и филца напуњеним земљом у који су били утакнути бројни сензори, а данас, како кажу, њихов производ (UrbiGo intelligent nano garden) изгледа као да га је направила нека велика фирма, а не мали српски стартап.

Они су ушли у процес серијске производње иако та производња још увек није на некој великој скали, представља бољку и за много веће хардверске фирме, а камоли за тим са врло ограниченим ресурсима.

Недавно лансиран UrbiGo 2.0 је први смарт хоме уређај за гајење биљака намењен урбаним домовима и канцеларијама.

Поред унапређеног дизајна и функционалности, највећа новина је iOS и Android апликација која открива занимљиве трикове и рецепте у реалном времену у зависности од биљке коју гајиш и учи те како да је искористиш. Циљ од почетка био је да се креира самоодржив кутак зеленила који ће на забаван и занимљив начин приближити природу урбаној младој генерацији, и то путем UrbiGo апликације. UrbiGo 2.0 то ради тако што својим корисницима делић природе обезбеђује у њиховом стану, а ту паметну башту аутоматски наводњава, даје јој светло које мења сунчево и долази са сетом од четири капсуле са нано супстратом и семенима биљке коју желиш да гајиш.

С обзиром на то да је нова серија тек лансирана, за сада су испоручили неколико десетина нових UrbiGo nano gardena појединцима и већим компанијама као корпоративни поклон и за сада су добили веома позитиван feedback. Најбоља маркетинг стратегија била им је препорука задовољних корисника, а у овом тренутку имају фокус на онлине маркетингу – у преговорима су са online shopovima у Србији, инфлуенсерима и YouTuberima.

Главни циљ у наредном периоду да продају већу серију уређаја у Србији и региону и да њихови корисници буду заиста задовољни производом. „То нам је био логичан први корак јер смо потпуно разрадили логистику до крајњег потрошача. Пошто интересовање за UrbiGo постоји и у многим земљама ЕУ наредни корак ће бити разрада логистике и за друге земље, али ту морамо отварати земљу по земљу“, изјавила је Ања Варинчић, суосновач стартапа.

Newsletter

За више информација о актуелностима из области иновација, пријавите се за наш Newsletter.

Успешно сте се пријавили.

Већ сте пријављени.

Ова адреса се не може пријавити.