Inovativni projekat Escape Room među tri pobednika međunarodnog takmičenja za najbolje inovativno rešenje u oblasti nastave i učenja

Projekat Escape Room koji je zajedno sa učenicima Prve kragujevačke gimnazije kreirala nastavnica Katarina Veljković, plasirao se među tri pobednika međunarodnog takmičenja za najbolje inovativno rešenje u oblasti nastave i učenja na svetskom takmičenju koje organizuje Evropska fondacija za obuku.

Escape room koji omogućava učenje informatike kroz edukativne igre na platformi Minecraft, prošle godine dobio je podršku kroz konkurs „Digitalna ekspedicija – Izazov“. Ovaj konkurs drugu godinu za redom realizovali su zajedno Zavod za unapređenje obrazovanja i vaspitanja (ZUOV) i Zavod za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja (ZVKOV) u okviru programa „Nova pismenost” koji zajednički sprovode Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID) i Propulsion. Projekat Escape room  je svoje mesto u finalu međunarodnog takmičenja za najbolje inovativno rešenje u oblasti nastave i učenja izborio u konkurenciji 800 pristiglih prijava iz više od 50 zemalja sveta.

Izvor: Inicijativa Digitalna Srbija

Newsletter

Za više informacija o aktuelnostima iz oblasti inovacija, prijavite se za naš Newsletter.

Uspešno ste se prijavili.

Već ste prijavljeni.

Ova adresa se ne može prijaviti.