Под слоганом THE NEW FRONTIER OF EUROPEAN GAME DEV, на националном штанду Србије, у бизнис зони сајма, поред Асоцијације гејмера, наступају: Two Desperados, Art Bully, GameBiz Consulting, Spring Onion Studio, Digital Asset Tailors, Onyx Studio, Fortuna Esports, као и независни студији Shosha Games и Phobos.
У питању су фирме које не само производе игре, већ се баве е-спортом, продуцирају трејлере, анимације, карактере и графичке елементе за домаће и стране клијенте, баве се консултантским радом у пољима маркетинга, монетизације и пословног развоја у домену гејминга... За српске гејминг компаније и домаће игре заинтересовани су издавачи, инвеститори, медији и гејмери који су у реду чекали да пробају наше игре. За само два дана на штанду је одржано више од 60 унапред уговорених састанака.
Српска гејмерска индустрија на годишњем нивоу приходује преко 150 милиона евра, а раст од 10 одсто очекује се и ове године.
Ове године очекује се преко 300 хиљада посетилаца, што Gamescom чини највећим гејминг сајмом на свету. Поред Србије, у бизнис зони сајма националне штандове имају још 32 државе света. Учешће стартапа Phobos на Gamescom-u подржао је и Научно-технолошки парк Београд, уз подршку Владе Швајцарске кроз пројекат “Технопарк Србија 2- Подстицање извоза кроз развој технолошких паркова”, као алумнисте програма Raising Starts.
Извор: ПКС