Платформа је конципирана као мапа на којој се налазе оквирне локације газдинстава, где заинтересовани могу пронаћи продавце, а газдинства представити своју понуду. А, једини услов коришћења су регистровано пољопривредно газдинство и домаћинско понашање.
Након лансирања Млекомапа, оснивачи су га поделили на свим друштвеним мрежама, убрзо су се заинтересовали и медији, па је у веома кратком року платформа стекла велики број корисника, како газдинстава, тако и купаца.
Млекомап тренутно има око 260 регистрованих домаћинстава, а број купаца се тачно не зна. Међутим, узевши у обзир да је “мапа” остварила преко 40 хиљада јединствених прегледа, верује се да се број купаца већ мери у хиљадама. Што се тиче распрострањености платформе по местима у Србији, активни корисници су присутни дуж целе земље, од Каравукова код Оџака па све до Горњег Жапског код Бујановца.
Извор: Нетокрација