Иновативни пројекат Escape Room међу три победника међународног такмичења за најбоље иновативно решење у области наставе и учења

Пројекат Escape Room који је заједно са ученицима Прве крагујевачке гимназије креирала наставница Катарина Вељковић, пласирао се међу три победника међународног такмичења за најбоље иновативно решење у области наставе и учења на светском такмичењу које организује Европска фондација за обуку.

Escape room који омогућава учење информатике кроз едукативне игре на платформи Minecraft, прошле године добио је подршку кроз конкурс „Дигитална експедиција – Изазов“. Овај конкурс другу годину за редом реализовали су заједно Завод за унапређење образовања и васпитања (ЗУОВ) и Завод за вредновање квалитета образовања и васпитања (ЗВКОВ) у оквиру програма „Нова писменост” који заједнички спроводе Америчка агенција за међународни развој (УСАИД) и Пропулсион. Пројекат Escape room  је своје место у финалу међународног такмичења за најбоље иновативно решење у области наставе и учења изборио у конкуренцији 800 пристиглих пријава из више од 50 земаља света.

Извор: Иницијатива Дигитална Србија

Newsletter

За више информација о актуелностима из области иновација, пријавите се за наш Newsletter.

Успешно сте се пријавили.

Већ сте пријављени.

Ова адреса се не може пријавити.